سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خانه | ارتباط با پرنسس | مشخصاته پرنسس | پارسی یار | طراح قالب

  • کل بازدیدها: 633990
  • بازدید امروز: 4
  • بازدید دیروز: 2
  • با دستای خسته نوشته بهار خانم

    تنهای تنها(از نوشته های خودم)

    یکشنبه 86 بهمن 21  ساعت 4:24 عصر

    اول یک خبر خیلی خوب دارم: بچه ها تو صفحه ی اول پارسی بلاگ وبلاگه من جز پر بازدید های دیروز بودهمنو باش انگار جایزه  نوبل بردم که تو بوق و شیپور کردم ولی خوب من دیروز 900 و وخورده ای بازدید کننده داشتم این هم عکسش نفر یازدهم شدم

     

     

     و دوم اینکه باز هم با یک شعر از خودم اومدم این شما واین هم تنهای تنها...

    پشت این پنجره ها "ها"کرد و رفت

    ارزوی بهترین ها کرد و رفت

    من هنوز چشمم به خط جاده هاس

    او مرا تنهای تنها کرد و رفت

    در سرای زخمیه باغه غزل

    دفتره شعره مرا تا کرد ورفت

    رفتنش حل معماها نبود

    او کجا فکر معما کرد ورفت

    از هوای شرجیه چشمانه من

    مثله ابری پا به ان پا کرد و رفت

    بی حضورش باز دل بی پنجرس

    او عظیمت سوی دریا کرد ورفت

    در میان دل نوشتن های من

    وازه های اشک پیدا کرد ورفت

    باغ قلبم از درختان پر شده

    او رفاقت با تبرها کرد ورفت

    شکله قلبی رو تن پنجره هاس

    پشت این پنجره ها "ها" کرد روفت

     


      هدیه شما به پرنس  ( )


    لیست کل یادداشهای پرنسس کوچولو

    بازگشت دوباره
    تعطیل شد
    تولدم مبارک
    پطروسه فداکار خسته شده....
    مهدی اخوان ثالث
    بازی کودکانه
    نانوشته ها
    تنهای تنها(از نوشته های خودم)
    هزیان های پرنسس
    داستان های کوتاه کوتاه کوتاه